torsdag 22 november 2012

Torsdag kväll

Trött men pigg fast rätt sliten. Jag tror det är den undermedvetna stressen av att inte ha något schema, att ständigt vakta telefonen och jah, vara en call-girl. Vedervärdigt är det och inte alls det jag skrev upp mig för.
Imorgon ska jag jobba i centrum. Tänkte inte ens på att det är fredag och löning....måtte kvällen gå undan utan problem och att jag slipper en massa enerverande berusade människor haha.

Ska snart lägga mig, kanske läsa några rader i boken 50 nyanser av honom....hmmm... har precis kommit förbi det första "sex" avsnittet. Ingen kommentar. Annars så går den manliga karaktären Grey mig på nerverna. Personligen så hade jag bett han dra dit pepparn växer lika fort som han sa "hej" typ. För er som läst/läser den förstår nog min tankegång.
Hur som helst så har kvällen varit mysig. En liten date med min fina vän så på en vardag, något man gör alldeles för sällan. Filmen var bra, jag är inget Twilight extreme fan som resten av biosalongen var haha men visst uppskattar jag när man kan relatera till böckerna på ett bra sätt. Vissa scener blev jag dock förvånad över att de uteslutit men,men. Kommer ju ha filmserien hemma också så småning om : )


Inga kommentarer: