lördag 10 november 2012

Även en liten stjärna lyser i mörker

Jag ser fram emot att göra i ordning ditt rum. Jag ska fixa ett riktigt fint rum som är mysigt och bjuder in till lek och bus! En stor härlig säng, bord och stolar där vi kan måla med hela världens färger och släppa loss våra fantasier. Bygga kojor och leka rövare, pirater eller Spiderman vs. Batman! 

Jag kommer alltid vara vid din sida, skydda dig och göra allt jag kan för att du ska ha det bra. Jag lovar att alltid kolla under sängen efter monster! Jag lovar att du får äta hur mycket gurka, äpple och avokado du vill ; ) Du får prova på alla sporter du vill, instrument, dans, jah vad du än vill göra som gör dig lycklig så står jag där och stöttar dig -hejar på dig!
Jag lovar till och med att laga en redig frukost när du kommit hem första gången full. Och jag lovar att jag kommer att hålla dig sällskap tills du ätit upp allt på tallriken mohahaha
Jag lovar att försöka vara den bästa mamman till dig -alltid. För ingenting kan någonsin förändra min kärlek till dig. Älskar dig min fantastiska son!

Inga kommentarer: