söndag 18 november 2012

I'm a big big girl in a big big world ♡

Den lilla trappan till vänster är jag väldigt förtjust i. Jätte söt och praktisk då det finns två steg så man kan komma lite högre om man behöver det. Jag hade tänk att ha den i badrummet först och främst så jag och lilleman kan dela på den : )  För det är så, hemma hos oss så sitter badrumsskåpet för högt upp.... står jag på tå så ser jag hela mitt ansikte, annars ... not so much hihi.  Sen vet jag att jag kommer använda den när inte Oliver behöver den längre och det är garanterat en möbel jag kommer slita med hälsan!
Bordet och stolen är lite mer inspirationsbaserat. De kostar för mycket för något vi inte kommer använda någon längre tid - så Ikeas bord blir hur bra som helst när det blir aktuellt att köpa in, men visst är det fint?! 
Är du en händig person eller känner någon som är det så kan man ju såga ur stjärnorna själva.

Både trappan/pallen och bordet/stolen är ifrån Kids Concept, som ni också hittar på Jollyroom. ♡















Inga kommentarer: