torsdag 30 januari 2014

Train Hard Or Go Home

Efter fyra månader så ser jag ut såhär.
Jag fryser inte lika mycket längre, jag orkar mer då jag är piggare (förutom då de sista två veckorna när sömnen vart så gott som icke existerande) och kläderna sitter bättre än någonsin.
Det bästa av allt det här och det har jag säkert sagt tidigare, att jag är hungrig! Jag kan inte längre gå en hel dag utan att äta. Jag kände ingen hunger och när jag var lite småsugen så tog jag en cigg. Och så höll jag på.
Huden mår bättre och jag skulle vilja säga att jag skiner.

Jag är snart en månad rökfri också. Första arbetspasset var riktigt tufft och jag känner fortfarande sug efter maten och när jag är på dåligt humör, men jag är fast besluten över att vara fri ifrån den äckliga drog som anses okej i samhället.

Jag är 156 cm och vägde 49kg när jag började. Sen gick jag ner till 45kg på några veckor, men kan glatt säga att jag väger 50,4kg. Efter alla gainers jag tryckt i mig visar det äntligen resultat. Sen är det ju så att muskler väger mer än fett. Huvudsaken är den att ju mer jag går upp i vikt, desto mer tonad och muskulös kropp kommer jag få och det är ju precis det jag vill!

Hoppas att jag kan inspirera dig till att börja leva ett sundare liv och glöden att börja träna, det hade varit riktigt roligt!

Glöm inte följa mig på Instagram ; )




Inga kommentarer: