lördag 16 november 2013

Mitt Livs Resa

 

"Det finns ingenting som är omöjligt 
-det omöjliga tar bara lite längre tid"

Jag är på min livs resa mot en bättre livsstil!  Träningen går hur bra som helst, det är tufft men det är så det ska vara!
Jag har en kalender där jag skriver ner vilka övningar jag gör, hur mycket vikt jag tar och hur många set och repetitioner jag gör. Det blir på så sätt lättare att ha koll på just vilka övningar man gjort, men framförallt ens framgång!
För mig är det helt fantastiskt hur långt jag kommit och jag blir bara mer och mer taggad till att fortsätta, bli bättre, bli starkare, äta sundare och helt enkelt må bättre.
Sen har jag en hel del vänner som tränar diverse olika kampsporter och tränar på vanligt gym som har varit jätte gulliga och kommit med råd och tips. Ett stort tack till er Rickard, Fredrik, Daniel och Fanny!

Jag kommer lägga upp mer recept som är lite nyttigare och sätta mer fokus på vardagslyxen.
Mitt liv är dock rätt begränsat just nu, men även det skall ändras, bara att de faktorerna tar längre tid : )

Detta kommer bli hur bra som helst -Det vet jag!

Inga kommentarer: