torsdag 7 november 2013

Ljuva Kosttillskott ♡

Jag har efter mycket om och men hittat de ultimata kosttillskotten, smakmässigt iallafall!
Har lagt ut mycket pengar på olika produkter som jag har blivit så besviken av när jag smakat dem. Men dessa är verkligen de godaste jag någonsin druckit och kommer aldrig byta. Proteinet ifrån Fitnessguru smakar som milkshake, även när den blandas med vatten. Tänkte beställa hem chokladsmaken vid ett senare tillfälle också för att få lite variation.
Aminosyran som jag tar under träningspasset smakar som en, jah, saft med energi ungefär hihi, kan inte riktigt beskriva smaken, men riktigt riktigt god är den!
Så jag tänkte jag kunde dela med mig av dessa godheter till er andra : )

 

One Recovert post-workout Protein Drink

 1,38 kg 299kr
 Summer Strawberries, 
Double Chocolate, 
Frensh Vanilla 
Pineapple 
Klicka HÄR för att komma till produkten.



 

BCAA Drink Mix 

500 gr just nu 349kr
Strawberry/Lime 
Orange Breezer 
Klicka HÄR för att komma till produkten.

Inga kommentarer: