torsdag 31 oktober 2013

En trist regnig dag

Visst är det lite komiskt att jag pratade sist om att bli sjuk, och vipps så blev jag det...
Har inte tränat på lite över en vecka nu tror jag för den här förkylningen verkar vägra släppa taget om mig. Jag måste ju ha den mysigaste kroppen ever att våldgästa för bakterierna...
På söndag ska jag dock vara tillbaka i gymmet och jag längtar som aldrig förr!

Har fått fixat lite här hemma med ett gäng nya blommor. Det blev genast så mycket hemtrevligare och lillen tycker det är jätte roligt att gå runt och vattna : )  -Win, win!


Vi ska iväg om en stund till affären så det kan bakas lite här hemma. Har saknat det och det uppskattas ju tydligen av kollegorna som får äta upp det, vilket glädjer mig. Roligt det där att jag inte äter det jag bakar själv. Det är ju gott, men jag blir så mätt av doften under tiden så jag känner inget sug när det väl är klart. Lika bra det så jag kommer i form någon gång : )


Inga kommentarer: