torsdag 17 oktober 2013

Work hard, play hard

Har kommit in i träningen så pass mycket att jag får ångest när jag inte tränar. Jag har ju precis börjat, men jag vet att för mig är det viktigt att hålla igång så jag inte tappar det än en gång.
Minns inte hur många gånger jag har börjat och slutat, oftast efter jag blivit sjuk. Men nu, efter min första sjukdag så glädjer det mig att jag längtar till gymmet : )
Jag är piggare, gladare och hanterar många situationer på ett bättre sätt, men framförallt så är jag hungrig!
Konstig sak att bli glad över kanske, men för mig är det lycka då jag kommer gå upp i vikt, inte bara i muskler utan även kanske lite lite mer fett -bra fett. Jag kunde gå nästan en hel dag utan att äta, glömde bort det och sen att jag just inte kände hunger.
Älskar min träningsväska och skorna ifrån Nike är nog de mest bekväma träningsskor jag haft : )
Har fått hem lite aminosyror och proteinpulver, så nu är det bara att köra på!


Inga kommentarer: