söndag 30 juni 2013

Sista dagen i Juni

Är riktigt sugen på att röja i skafferiet och styra upp i bakhyllan. Skaffa hem lite formar, dekorationer och verktyg. Har så mycket inspiration och klåda i fingrarna men inga testpersoner som kan komma på fika och äta upp det...
Imorgon ska jag och Oliver åka och få en massa tavlor inramade. En till honom och tre till mig. Väntar ivrigt på mina paket som innehåller det bästa torrschampot ever och två par skor, varav det ena paret tänkte jag ha till bröllopet i slutet av sommaren. Oh, det ska bli så roligt. Jag är så glad för dem och att kärleken och tron på äktenskap fortfarande existerar

Idag har vi varit på 1-års kalas. Jag tycks tjata om att tiden bara rinner iväg, men det är ju så sant. När man har barn så märker man det mycket mer eftersom de växer och utvecklas för varje dag som går. Det är så förbannat häftigt att vara förälder! Har just blivit klar med att skicka över alla "godkända" bilder, en sådär 110 bilder bara.. hihihi.
Näh, om man skulle ta och va till någon nytta.. trevlig kväll gott folk


Inga kommentarer: