fredag 14 juni 2013

1 är alltid mer än 0

Efter en lång dag, rätt händelselös dag så sitter jag äntligen i soffan och känner hur det bränns i magen. En go bränna. Även fast jag inte riktigt nådde fram till dagens mål så är jag stolt över mig själv över det jag klarade. Jag ser det som att allt är bättre än inget, om det så bara är en, så är en bättre än noll.
Tror dock att jag satte ett lite för högt mål, en för tuff utmaning så kommer dra ner det till en nivå som är uppnåbar för en så otränad tjej som jag.
Var inom MMSports och köpte protein som jag tänkte ta efter träning och som/till frukost eftersom jag är så dålig på det, framförallt när jag ska jobba.
Måste faktiskt tillägga att killen i kassan var nog den mest opassande service expedit jag stött på. Han varken sa hej, frågade om jag ville ha hjälp, om jag var nöjd så eller ens ett hejdå. Jag var inte sedd. Inte hörd. Mer än att jag skulle betala mina drygt 400 kronor. Jag tittade på honom och jag antar att min blick sa allt, för när jag nästan va ute ur butiken klämde han fram 'ha en trevlig helg'. Antar att en osminkad morsa inte är intressant att ha som kund hahaha.
Nu ska jag sätta mig och kolla på Fast and the furious 2. Love Ludacris : )

1 kommentar:

Andreas @ mmsports.se sa...

Hej,

Tråkigt att läsa att du upplevde av besöket inte var tillfredsställande. Vilken av butikerna var det du besökte? Vill nämligen framföra detta till butiksansvarig - då vi anser att det är väldigt viktigt att du som kund ska känna dig välkommen och få den hjälp du behöver när du besöker någon av våra butiker.

Skriv gärna till mig på andreas@mmsports.se

Önskar er en fortsatt trevlig dag!
/andreas @ mmsports!
andreas@mmsports.se
www.mmsports.se