lördag 29 december 2012

Music is the cure

Just nu ligger jag i sängen med fötterna i fel ende och uppdaterar mina spellistor på iPoden.
Många frågar mig varför jag inte har Spotify och det är just för att jag inte vill betala för något jag inte använder så mycket. Jag använder den mest som sökmotor och visst är den toppen när man är hemma hos en vän och kan dra igång sin egna spellista. Dock är mina knappast uppdaterade och det blir ett alltför stort projekt att styra upp.
Jag älskar min iPod och jag slipper allt vad reklam heter : ) Jag har löjligt mycket musik och det blir ju bara mer -som tur är! Så jag är en nöjd och glad tjej!
Imorgon ska jag jobba natten så just därför vill jag ha lite nytt att lyssna på. Så jag håller tummarna att jag får en bil med aux uttag nu hihi

Förra veckan så hjälpte Danni mig att ta ut mitt hår. Det känns inte alls bra, naket, tunnt och tomt, men det är nog det mitt egna hår behöver. En tid att få läka och växa. Så nu har jag inget "fejk" alls, inga fransar och inget hår. Skulle ju vilja prova att raka en bit på sidan, men jag vet inte. Är nog så fokuserad på förändring att jag vill stressa fram och göra något mindre under tiden för att hålla mig sysselsatt... . Egentligen hade det bästa varit att raka av hela håret -men det kommer aldrig att hända! 

Jag längtar tills det blir ljusare på morgonen och min axel blir bra. Oh, jag vill så gärna komma i form. Jag trivs inte alls i mig själv. Jag har rasat i vikt så att stl 34 inte passar längre. Jobb kläderna är större än någonsin och jah, inget sitter som det ska. Önskar så mycket att jag blir "frisk" och kommer igång. Att den där förändringen kommer snart så jag kan få börja må bra igen. Bli av med den här stressen. Få mer kött på benen och mer muskelmassa : )

Ne, nu ska jag fortsätta pyssla och lyssna : )
Ha en fin natt.


Inga kommentarer: