lördag 16 mars 2013

Det går bra nu!

Vilken vecka, vilken vecka...
Igår så av någon anledning fick Malmökillen mig på kroken och jag berättade om mina "Nej jag är inte bitter" moments när han berättade om sina enbart i jämförelsesyfte.
Har inte skrattat så mycket på länge vill jag lova. Har någon weird förkärlek till Malmiter (stavning? -är det ett ord?) -måste va dialekten.... ; )
Min lilla situation är ju så att jag fortsätter att springa i ekorrhjulet bara historien om hjulet är ju så skrattretande och "invecklat" och under tiden så händer det något med mobilen - allt allt allt försvinner.
- Det går bra nu.
Jag upptäcker även att jag betalat för något på mobilen som varken jag eller operatören vet vad det är för något, detta har jag betalat varje månad sedan 2007 -en hyfsad slutsumma då alltså... 
- Det går bra nu.
Abonnemanget skulle gå ut så jag beställde en ny lur.... en iPhone....som jag fattar nada på.....icke samarbetsvilligamobilj*vel... .
- Det går bra nu.


Inga kommentarer: