onsdag 3 oktober 2012

You got me

Idag är jag hemma med lillen som är sjuk. Stackarn orkar knappt röra sig ifrån min famn, så det blir en lugn dag och en massa mys i soffan. Inte helt fel, men jag tycker så synd om honom -han som springer runt som en galning från morgon till kväll annars ♡
Både kylen och frysen är så gott som fulla, och jag rensade ut en massa saker som vi aldrig äter av, så nu finns det gott om plats för torrvaror och annat nödvändigt. Det är så skönt att Rickard delar min åsikt om att aldrig snåla in på mat. Så länge vi kan äta gott och därmed må gott så kommer vi göra det. Underbart att vara en familj som älskar mat!
Sen så fick denna underbara tvål från Barnängen följa med hem. Har inte tyckt om deras produkter så mycket innan, men nu föll jag för denna samt en duschcreme som doftar persika. Ljuvligt : )



Inga kommentarer: