torsdag 11 oktober 2012

Ompysslingsvecka

Denna veckan har verkligen varit en ompysslingsvecka för både kropp och själ och än är veckan inte slut. Alldeles för lite sömn och vettig mat, stress och möten, fixa det ena med det tredje och till slut kände jag att jag behövde pyssla om mitt förfallna jag. Så, jag ringde Camilla på Mikki Inc och fick satt i nytt hår, plus klippning och slingor, jag fick satt på nya fransar hos Natasha och till och med naglar som jag inte haft på snart ett år!
Idag har jag sovit enbart två timmar så jag ska ta en sovmorgon imorgon och göra ett försök att friskna till. Är sjuk nu och jag har jobb i helgen, måtte det bara vara en kort liten enkel förkylning (känns som 40 graders feber med frossa snarare) som går över under natten! Vill och kan inte vara sjuk. 
Är så sugen på att tappa upp ett varmt bad, lägga en ansiktsmask och bara koppla av. Försvinna lite från världen för en stund, in i en dröm eller fantasi.
Men nu ska mitt huvud få landa på kudden och jag ska sväva iväg. 
Godnatt : )




Inga kommentarer: