måndag 2 december 2013

Visit på Fitnessfestivalen

Kom precis hem efter ett midnattspass på gymmet och väntar på att maten ska bli varm : )
Imorse bar det av till Fitnessfestivalen på Svenska Mässan. Första gången jag var där, både på eventet och på mässan (vad jag kan minnas i vilket fall) och vi hade det trevligt.
Mycket att se, testa och äta. Det blev till och med lite träning både för mig och lillen vilket var väldigt underhållande. Hejare på medicinboll som 2 åring, den du!
En massa gratis grejer fick komma med hem, men jag är mest glad över mina nya hörlurar som jag fick testa idag -värd varenda krona! Synd att jag har små öron så de med längre batteritid inte passade mig, men men, glad som bara den är jag iallafall!
Roligt att bli positivt bemött vid MM Sports monter efter att ja blivit mer eller mindre ignorerad i en av deras butiker. Riktigt kul att komma hem med en tisha också!
Nöjd med dagen och efter mitt monsterpass så ska det bli riktigt gott att äta, tända upp ljus och njuta i värmen!




Inga kommentarer: