onsdag 13 februari 2013

Något off

Lillen har precis somnat och jag har plockat undan och dammsugit det värsta i lägenheten då vi nu inte har något kök vi egentligen kan/får använda. Förra året fick vi blankett om att byta skåpsluckor, spis och kakel, så nu är det bara kaklet kvar. Känns ju så där kul när man får ett nytt kök och man inte ska bo kvar för att "njuta" av det. 
Har plockat i ordning i sovrummet och börjar väl så smått fundera hur jag ska lägga upp min fredagsmorgon innan tåget bär av till Karlstad. Ensam med byggjobbare, ingen sovmorgon, icke klart kök och allmänt obekväm med att ha främmande människor i ens hem.
Ska bli befriande att komma bort, förhoppningsvis också att någon form av ro tillträder mitt inre när jag lämnar perrongen. Fast man vet ju aldrig med SJ så klart ; ) fniss
Har bara varit och är fortfarande rätt off. Har tappat lusten och glöden och vill mest bli lämnad ifred.
Är så förbannat trött på att bli bortprioriterad så känner väl mest att vissa kan dra dit pepparn växer.
Just därför det ska bli så härligt att koppla bort Göteborg och dess invånare. Ska också bli väldigt gott att ta en drink, det var väl kanske ett halvår sen sist...



Inga kommentarer: