onsdag 26 september 2012

The Classics and The New

Jag lyssnar verkligen på all musik och har väldigt svårt att bara välja några låtar som får följa med mig ut i världen. Nu har jag inte riktigt det problemet. Så gott som allt får plats i fickan och ännu mer musik att välja mellan när radion bara spelar samma låtar om och om igen : )
Det som spelas varmt just nu är Kapten Röd, Chris Brown och en stor blandad kompott av old school classics

Igår var jag och hämtade min nya mobil. Nu kan jag äntligen se vem som ringer, ta emot samtalen och ringa upp hahaha alla basic grejer en mobil ska klara av med andra ord! 
Det blev en HTC One S, som är lika stor som den gamla Evo 3D'n men betydligt tunnare och mycket lättare. Lite annorlunda i menyn och tangentbordet, men det är väl en vanesak. Glad tjej : )
 
 

Inga kommentarer: