måndag 17 september 2012

Min vän

Jag har en vän, en väldigt kär vän som jag skulle vilja fotografera. Jag skulle vilja visa henne hur otroligt vacker hon är. Hur hennes spegelbild verkar ljuga för henne då hon inte alls ser det jag ser.
Min vän har ett hjärta av guld och om man bara träffar henne för en kort stund, ett snabbt 'Hej' , kommer man alltid minnas henne.
Hon är en av de få stjärnor som inte vet hur mycket hon egentligen strålar.

Hennes skavanker som hon pekat ut, komplexen, är de man ska vara stolta över att ha. Man har levt snart ett halvt liv och våra kroppar förändras hela tiden. Hennes skavanker är bland de saker som gör henne vacker, speciell, unik och fantastisk!
Många anser att 'Skönheten kommer inifrån' bara är en kliché som "fula" människor kommit på. Jag säger att det är så rå sanningen någonsin kan bli. Det spelar ingen roll hur vacker din utsida är om du är rutten på insidan. När vi blir förälskade är det personligheten, ens jag, som gör 90% av kärleken.

Jag har en vän, en väldigt kär vän. Hon är vacker. Och jag skulle vilja visa henne just hur vacker hon faktiskt är.

Inga kommentarer: