måndag 22 april 2013

Lite om mycket & mycket om lite

I veckan fick jag hälsat på min fina vän i Angered. Hon fyllde år nyligen så det stora med visiten var just hennes present, som jag glömde hemma.... .
Annars har det bara varit jobb på schemat och i helgen kändes det som jag lyckades ta vara på så gott som varenda soliga minut. Det säger mitt ansikte iallafall som fortfarande är lite rött. 
Det har verkligen varit en toppen helg. Så hög på syre har jag inte varit på länge och nu vill jag bara ha MEEER! 
Långpromenader, spelat fotboll, rullat i gräset, grillat, varit ute vid havet, ätit frukost på uteserveringar och jag har njutit av varenda sekund!



Just idag så har jag haft roligt i lillens rum. Jag fick tejpat upp bilbanan som nu sträcker sig över hela golvet i hans rum och det blev genast poppis! Nu är det bil för hela slanten och jag måste säga själv att det nu ser riktigt inbjudande ut till lek och snart ska jag få upp hyllor och hans Musse Pigg tavla : )

Inga kommentarer: