fredag 15 juni 2012

Två klänningar på min galge

Plötsligt händer det att jag får en flipp och bestämmer mig för att omfamna den lilla kvinnliga sida jag har gällande klädval. Jag trivs ju i mina boyfriend jeans, (byxor överhuvudtaget) med ett par sneakers och nån tisha. Men nu under våren och sommaren tycker jag faktiskt att det kommit in en hel del fina klänningar. Dessa två fick följa med mig hem ifrån Gina. Lite trist dock att halva befolkningen går med samma kläder, men när man inte har råd eller snarare förnuft att inte lägga 4600 kr på klänningen du verkligen letat efter så får det bli som det blir.
Har spenderat dagen med min fina tjej Jeanette som är nere från huvudstaden. Fikat, shoppat och haft det mysigt i parken. Det bästa med att träffa min tjej igen är den där långa genuint kärleksfulla kramen man får, det finns typ inget bättre : )


Inga kommentarer: