torsdag 3 maj 2012

Och så insåg hon i Saharas törst att hon glömt vattenflaskan vid kajen

Har haft en helt underbar dag idag! Varit ute så gott som hela dagen med lillen och promenerat, och jag passade på att sola lite när han tog en tupplur. Känner att jag bränt mig lite, så där så att huden är öm men knappt rosa. Det syns ju jätte mycket på en blekfis som mig *hihi* så det blir att smörja in sig nu innan jag lägger mig : )
Efter middagen så gick vi ner till Sannegården för att mata Änderna men inte en enda så långt ögat nådde så vi mötte upp Ricks mamma istället som vi inte sett på länge - väl uppskattat : )

Just nu sitter jag på armstödet på soffan för att lillen inte ska nå och bara kollar på honom (vi mammor kvinnor KAN göra 100 saker samtidigt) leka någon typ av vilde. Troligen en sista energikick innan han deckar framåtstupa i kudden... ; )
Sen tänkte jag försöka läsa några sidor i Avig Maria av Mia Skäringer. Har bara läst några få sidor så kan inte yttra mig om vad jag tycker än, men det är rätt skönt med lite lättläsning ibland till skillnad från de andra "jag-analyserar-sönder-varje-stycke" böcker jag har.

Oh well, back to my babys - Have a good one!


Inga kommentarer: