söndag 20 januari 2013

Under täcket ♡

För frusna lilla jag vaknar upp varm och go efter första natten under mitt nya täcke : )
Har länge tänkt köpa nya set men inte fått tummen ur då mina dun täcken knappt har något dun kvar efter alla år och inte kan uppfylla mina krav på att hålla mig varm. Så fick jag tipset att åka till Jysk där de nu har rea.
Så det fick bli fibertäcke denna gången istället för dun -extra varmt också. Jag är jätte nöjd och det kändes så härligt att lägga sig i en ny bäddad säng med nytt täcke och kudde! Hela kalaset gick på 880 kr, vilket jag tycker är väldigt billigt för två täcken och fyra kuddar som jag dessutom har 5 års garanti på : )

När pengarna finns så ska jag även köpa nya madrasser. Man spenderar ju trots allt så stor del av sitt liv i sängen, så det är inte mer än rätt att den ska vara lite lyxig


Inga kommentarer: